Wirtualna centrala PBX dla biznesu – Cloud PBX

Komunikacja jest ważnym elementem pracy w każdej firmie. Bez niej trudno wyobrazić sobie funkcjonowanie przedsiębiorstwa. Aby usprawnić porozumiewanie się ze sobą pracowników oraz ułatwić klientom i kontrahentom kontaktowanie się z firmą, oferujemy wirtualną centralę telefoniczną dla biznesu. Dzięki nowoczesnemu systemowi poprawisz pracę działu odpowiedzialnego za obsługę klienta, a także zwiększysz poziom sprzedaży. Centrala komunikacyjna dla biznesu pozwala też zmniejszyć koszty telefonii w przedsiębiorstwie. Jest to możliwe, ponieważ płaci się jedynie za funkcje, z których się korzysta. Wirtualną centralę PBX dla biznesu można zintegrować z systemem CRM. Dzięki temu użytkownicy mogą w prosty sposób obsługiwać połączenia, wysyłać wiadomości SMS oraz zbierać dane z rozmów. Nowoczesne systemy łączności dla biznesu umożliwiają także automatyzację procesów. To sprawia, że klienci mogą samodzielnie rozwiązywać niektóre problemy, a tym samym odciąża się pracowników. Niewątpliwym atutem telefonii VoIP dla firm jest możliwość pracy z dowolnego miejsca. Wystarczy mieć dostęp do Internetu oraz komputera, telefonu lub smartfona.

Podstawowe funkcje wirtualnej centrali telefonicznej dla biznesu

Systemy telefoniczne dla biznesu wyposażone są w wiele przydatnych funkcji. Do nich zaliczyć można:


menu,

kolejkowanie połączeń,

nagrywanie rozmów,

komunikaty,

podgląd stanu połączeń,

dostęp do statystyk.

Funkcja menu pozwala klientom łatwo dodzwonić się do konkretnego działu. Kolejkowanie sprawia, że osoba dzwoniąca nigdy nie trafi na zajętą linię, lecz dowie się, które ma miejsce wśród osób oczekujących na połączenie. Nagrywanie rozmów jest szczególnie pomocne w rozwiązywaniu sporów. Komunikaty mogą być tworzone samodzielnie lub generowane przez program. Ich zadaniem jest informowanie klientów np. o zmianie godzin pracy firmy. Dzięki podglądowi połączeń oraz statystykom możesz efektywniej zarządzać pracownikami.

Dlaczego warto korzystać z wirtualnej centrali dla biznesu?

Centrala online dla biznesu daje wiele korzyści przedsiębiorcom. Dzięki niej możesz zmniejszyć koszty połączeń krajowych i międzynarodowych. Co więcej, po przeniesieniu numerów pracowników do jednej sieci VoIP, komunikowanie się między osobami zatrudnionymi w firmie będzie darmowe. Kolejną zaletą systemu łączności bezprzewodowej dla biznesu jest możliwość przypisania kilku numerów do jednego urządzenia. Poza tym nasz system to gwarancja wysokiej jakości połączeń oraz mobilności – możesz z niego korzystać zarówno w siedzibie przedsiębiorstwa, jak i poza nią. Wirtualna centrala telefoniczna dla biznesu nie wymaga zakupu drogiego sprzętu. Pozostałe zalety tej usługi to możliwość efektywnego wykorzystania czasu pracowników, szybkie wdrożenie czy ułatwienie zarządzania zespołem. Centrala w chmurze dla biznesu to idealne rozwiązanie dla każdej firmy, która telefonicznie obsługuje klientów.