Funkcje i możliwości
wirtualnej centrali CloudPBX

Połączenia wewnętrzne

Dzięki centrali telefonicznej możesz komunikować się w obrębie własnej, wewnętrznej numeracji bez ponoszenia kosztów połączeń. Usługa w chmurze gwarantuje ci przy tym niezależność lokalizacyjną.

Transferowanie i przechwytywanie połączeń

Podstawowa usługa każdej centrali telefonicznej PBX - przekazanie połączenia przychodzącego na dowolny terminal lub numer lokalny w obrębie Twojej centrali w trybie bezpośrednim lub z zapowiedzią.

Kolejkowanie połączeń

Mechanizm kolejkowania połączeń, który obsługuje duże natężenie połączeń przychodzących. Kolejka kieruje połączenia przychodzące do konsultantów według wybranej przez Ciebie strategii.

Menu głosowe

To proste narzędzie do tworzenia IVR. Do budowy menu głosowych możesz wykorzystywać własne zapowiedzi słowne lub syntezator mowy. Połączenia trafiające do menu głosowego możesz kierować w zależności od cyfr jakie dzwoniący wybrał na tle zapowiedzi słownej.

Blokada prezentacji numeru

Realizacja połączeń wychodzących z ukrytą prezentacją.

Blokada połączeń przychodzących

Masz ważne spotkanie? Nie życzysz sobie żadnych telefonów? Jeśli nie chcesz odbierać połączeń przychodzących możesz aktywować usługę "nie przeszkadzać".

Poczta głosowa

Możesz odsłuchiwać wiadomości pozostawione przez dzwoniących na twojej skrzynce głosowej, lub mogą być one wysyłane bezpośrednio na Twój e-mail.

Połączenia konferencyjne

Konferencje są realizowane na zasadzie pokoju konferencyjnego. Abonenci, dzwoniąc na numer konferencji trafiają do pokoju konferencyjnego i słyszą się wzajemnie. Dostęp do pokoju konferencyjnego może być chroniony kodem PIN.

Jakość połączeń HD

Jeśli twój terminal wykorzystuje kodek G.722 możesz cieszyć się połączeniami w jakości HD

Przeadresowanie połączenia (CF, CFB, CFU)

Możesz przekierowywać połączenia przychodzące na dowolny numer. Przekierowanie może odbywać się w trzech przypadkach - natychmiast (Call Forward), gdy jesteś zajęty (Call Forward Busy) lub gdy jesteś nieobecny (Call Forward Unavailable).

Własne zapowiedzi słowne

Możesz wykorzystywać własne pliki z nagraniami dźwiękowymi np. w tworzeniu menu głosowych.

Syntezator mowy

Tworzenie własnych zapowiedzi głosowych wreszcie staje się proste. Wystarczy wpisać tekst a syntezator mowy wygeneruje doskonałej jakości zapowiedź głosową.

Muzyka na czekanie

Wyrzucamy pozytywki i wszelkie piszczałki. Transfer połączenia lub oczekiwanie w kolejce jest urozmaicone przez wysokiej jakości muzykę. Jeśli chcesz, możesz zastosować również własny ulubiony utwór.

Kierowanie ruchem

Możesz kierować połączenia przychodzące na podstawie prefiksu oraz czasu. Możesz także tworzyć plany numeracyjne (dyskryminatory) dla swoich terminali.

Obsługa telefonów sekretarskich z konsolami (BLF)

CloudPBX pozwala na monitorowanie abonentów Twojego PBX (wolny, zajęty, dzwoni), używając technologi BLF.

Nagrywanie rozmów (REC)

Możesz aktywować nagrywanie rozmów u konkretnych abonentów lub możesz nagrywać wszystkie rozmowy zewnętrzne. Sam w wygodny sposób zarządzasz plikami nagrań.

Wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax)

Jeśli ktoś poprosi Cię o sygnał faksu, możesz skierować połączenie na Twój wirtualny faks. CloudPBX wyśle taki faks na Twój e-mail w postaci pliku pdf. Poprzez panel zarządzający Twoim PBX-em możesz także wysłać plik pdf jako faks.

Blokada niechcianych numerów (BLACKLIST)

Nie życzysz sobie telefonów z wybranych numerów? Zastosuj mechanizm BlackListy i zablokuj połączenia z wybranych numerów telefonów. Ten prosty mechanizm uchroni Cię przed uciążliwym spamem telefonicznym.

CallCenter w CloudPBX

Aplikacje dostępne w systemie CloudPBX rozszerzają możliwości Twojej centrali, pozwalając uzyskać funkcjonalność CallCenter. Monitoruj dostępność agentów i natężenie ruchu w trybie online, korzystaj z zaawansowanych statystyk i zwiększ komfort pracy agentów za pomocą aplikacji OpenCC oraz Panel Abonencki

Profesjonalne Aplikacje

Aby wykorzystać w pełni zalety systemu telefoniczneg CloudPBX, oferujemy Ci dostęp do zestawu aplikacji pomagających w zarządzaniu, monitorowaniu i integracji telefonii w Twojej firmie

PBXVisor

To podstawowa aplikacja służąca do zarządzania Twoją centralą. Dzięki niej możesz samodzielnie konfigurować centralę, tworzyć linie abonenckie i aranżować ruch telekomunikacyjny. Dostęp do aplikacji PBXVisor otrzymujesz bezpośrednio po rejestracji

OpenCC

Jeśli chcesz sprawnie zarządzać swoim ContactCenter, aplikacja OpenCC umożliwi Ci analizę wielu parametrów pracy kolejek i agentów. Monitoruj na bieżąco obciążenie kolejek, stan pracy agentów, statystyki połączeń i korzystaj z zestawu przydatnych raportów

Panel Abonencki

Osoby, których działanie zawodowe opiera się na pracy z telefonem z pewnością docenią funkcjonalność Panelu Abonenckiego. Możliwość obsługi telefonu z poziomu komputera, korzystanie z wirtualnych konsol, sprawdzanie billingów i nagrań, korzystanie z książek telefonicznych i SMS-ów oraz monitorowanie kolejek, to tylko część bogatej funkcjonalności panelu abonenckiego.

CallButton API

Chcesz zwiększyć poziom konwersji na swojej stronie internetowej? Zaproponuj kontakt telefoniczny! CallButton to API umożliwiające osadzenie na Twojej stronie WWW ikonki guzika, za pomocą którego potencjalny klient może zamówić połączenie telefonicze z konsultantem Twojej firmy.

Jak uruchomić własną centralę ?

To proste! Aby cieszyć się nowoczesną telefonią stacjonarną potrzebujesz jedynie szerokopasmowy dostęp do internetu oraz terminal VoIP


1. Zarejestruj się

Kliknij na guzik rejestracji i wypełnij formularz. Pamiętaj, że rejestracja i podstawowa wersja centrali obejmująca pięć linii wewnętrznych jest bezpłatna . Po aktywacji konta twoja centrala zostanie aktywowana w ciągu doby roboczej.
 

Rejestracja

2. Skonfiguruj centralę

Po aktywacji centrali możesz już zalogować się do panelu zarządzania centralą (PBXVisor), gdzie otrzymujesz możliwość samodzielnej aranżacji i konfiguracji swojej centrali. Możesz skorzystać z dokumentacji opisującej przykładowe aranżacje centrali.

PBXVisor

3. Zaloguj terminal VoIP

Aby cieszyć się telefonią VoIP potrzebujesz terminal zgodny z protokołem SIP 2.0. Może to być telefon VoIP lub też aplikacja na komputer lub smartfona
 
 

Czytaj więcej