1. Zarejestruj się
Dzięki centrali telefonicznej możesz komunikować się w obrębie własnej, wewnętrznej numeracji bez ponoszenia kosztów połączeń. Usługa w chmurze gwarantuje ci przy tym niezależność lokalizacyjną.
Podstawowa usługa każdej centrali telefonicznej PBX - przekazanie połączenia przychodzącego na dowolny terminal lub numer lokalny w obrębie Twojej centrali w trybie bezpośrednim lub z zapowiedzią.
Mechanizm kolejkowania połączeń, który obsługuje duże natężenie połączeń przychodzących. Kolejka kieruje połączenia przychodzące do konsultantów według wybranej przez Ciebie strategii.
To proste narzędzie do tworzenia IVR. Do budowy menu głosowych możesz wykorzystywać własne zapowiedzi słowne lub syntezator mowy. Połączenia trafiające do menu głosowego możesz kierować w zależności od cyfr jakie dzwoniący wybrał na tle zapowiedzi słownej.
Możesz kierować połączenia przychodzące na podstawie prefiksu oraz czasu. Możesz także tworzyć plany numeracyjne (dyskryminatory) dla swoich terminali.
Masz ważne spotkanie? Nie życzysz sobie żadnych telefonów? Jeśli nie chcesz odbierać połączeń przychodzących możesz aktywować usługę "nie przeszkadzać".
Możesz odsłuchiwać wiadomości pozostawione przez dzwoniących na twojej skrzynce głosowej, lub mogą być one wysyłane bezpośrednio na Twój e-mail.
Jeśli ktoś poprosi Cię o sygnał faksu, możesz skierować połączenie na Twój wirtualny faks. CloudPBX wyśle taki faks na Twój e-mail w postaci pliku pdf. Poprzez panel zarządzający Twoim PBX-em możesz także wysłać plik pdf jako faks.
Konferencje są realizowane na zasadzie pokoju konferencyjnego. Abonenci, dzwoniąc na numer konferencji trafiają do pokoju konferencyjnego i słyszą się wzajemnie. Dostęp do pokoju konferencyjnego może być chroniony kodem PIN.
Możliwość wysyłania wiadomości SMS do sieci komórkowych z panelu zarządzania centralą.
Możesz przekierowywać połączenia przychodzące na dowolny numer. Przekierowanie może odbywać się w trzech przypadkach - natychmiast (Call Forward), gdy jesteś zajęty (Call Forward Busy) lub gdy jesteś nieobecny (Call Forward Unavailable).
Możesz wykorzystywać własne pliki z nagraniami dźwiękowymi np. w tworzeniu menu głosowych.
Tworzenie własnych zapowiedzi głosowych wreszcie staje się proste. Wystarczy wpisać tekst a syntezator mowy wygeneruje doskonałej jakości zapowiedź głosową.
Wyrzucamy pozytywki i wszelkie piszczałki. Transfer połączenia lub oczekiwanie w kolejce jest urozmaicone przez wysokiej jakości muzykę. Jeśli chcesz, możesz zastosować również własny ulubiony utwór.
CloudPBX pozwala na monitorowanie abonentów Twojego PBX (wolny, zajęty, dzwoni), używając technologi BLF.
Możesz aktywować nagrywanie rozmów u konkretnych abonentów lub możesz nagrywać wszystkie rozmowy zewnętrzne. Sam w wygodny sposób zarządzasz plikami nagrań.
Funkcjonalność interkomu pozwalająca na rozgłaszanie komunikatów alarmowych w postaci dźwiękowej lub tekstowej.
Realizacja połączeń wychodzących z ukrytą prezentacją. Po aktywacji tej usługi możesz wykonywać połączenia bez prezentowania się Twojego numeru na telefonie rozmówcy.
Nie życzysz sobie telefonów z wybranych numerów? Zastosuj mechanizm BlackListy i zablokuj połączenia z wybranych numerów telefonów. Ten prosty mechanizm uchroni Cię przed uciążliwym spamem telefonicznym.
Jeśli twój terminal wykorzystuje kodek G.722 możesz cieszyć się połączeniami w jakości HD
Dostęp do billingów połączeń przychodzących i wychodzących w czasie rzeczywistym. W aplikacji zarządzającej możesz przeglądać wyszukiwać, eksportować rekordy billingowe oraz monitorować koszty połączeń.
Aplikacje dostępne w systemie CloudPBX rozszerzają możliwości Twojej centrali, pozwalając uzyskać funkcjonalność CallCenter. Monitoruj dostępność agentów i natężenie ruchu w trybie online, korzystaj z zaawansowanych statystyk i zwiększ komfort pracy agentów za pomocą aplikacji OpenCC oraz Panel Abonencki
Aby wykorzystać w pełni zalety systemu telefoniczneg CloudPBX, oferujemy Ci dostęp do zestawu aplikacji pomagających w zarządzaniu, monitorowaniu i integracji telefonii w Twojej firmie
To podstawowa aplikacja służąca do zarządzania Twoją centralą. Dzięki niej możesz samodzielnie konfigurować centralę, tworzyć linie abonenckie i aranżować ruch telekomunikacyjny. Dostęp do aplikacji PBXVisor otrzymujesz bezpośrednio po rejestracji
Jeśli chcesz sprawnie zarządzać swoim ContactCenter, aplikacja OpenCC umożliwi Ci analizę wielu parametrów pracy kolejek i agentów. Monitoruj na bieżąco obciążenie kolejek, stan pracy agentów, statystyki połączeń i korzystaj z zestawu przydatnych raportów
Osoby, których działanie zawodowe opiera się na pracy z telefonem z pewnością docenią funkcjonalność Panelu Abonenckiego. Możliwość obsługi telefonu z poziomu komputera, korzystanie z wirtualnych konsol, sprawdzanie billingów i nagrań, korzystanie z książek telefonicznych i SMS-ów oraz monitorowanie kolejek, to tylko część bogatej funkcjonalności panelu abonenckiego.
Chcesz zwiększyć poziom konwersji na swojej stronie internetowej? Zaproponuj kontakt telefoniczny! CallButton to API umożliwiające osadzenie na Twojej stronie WWW ikonki guzika, za pomocą którego potencjalny klient może zamówić połączenie telefoniczne z konsultantem Twojej firmy.
To proste! Aby cieszyć się nowoczesną telefonią stacjonarną potrzebujesz jedynie szerokopasmowy dostęp do internetu oraz terminal VoIP
Kliknij na guzik rejestracji i wypełnij formularz.
Pamiętaj, że rejestracja i podstawowa wersja centrali obejmująca pięć linii
wewnętrznych jest bezpłatna . Po aktywacji konta twoja centrala
zostanie aktywowana w ciągu doby roboczej.
Po aktywacji centrali możesz już zalogować się do panelu zarządzania centralą (PBXVisor), gdzie otrzymujesz możliwość samodzielnej aranżacji i konfiguracji swojej centrali. Możesz skorzystać z dokumentacji opisującej przykładowe aranżacje centrali.
Aby cieszyć się telefonią VoIP potrzebujesz terminal zgodny z protokołem SIP 2.0.
Może to być telefon VoIP lub też aplikacja na komputer lub smartfona
To nie jest przeszkoda! Zaletą technologii VoIP jest możliwość wykorzystania telefonów VoIP, ale również aplikacji na komputer lub smartfon jako komunikatora głosowego. Wybierz swoją opcję
Możesz również skorzystać z naszego sklepu, w którym zaoferujemy Ci pełną gamę aparatów telefonicznych i bramek współpracujących z systemem CloudPBX. Nasz sklep to gwarancja atrakcyjncyh cen oraz sprawdzonego sprzętu. Jeżeli zakupisz u nas aparaty do Twojej centrali, otrzymasz konfigurację i przygotowanie telefonów gratis.
Skontaktuj się z nami i zapytaj o możliwość dzierżawy aparatów. Dla naszych klientów oferujemy udostępnienie markowych aparatów telefonicznych w bardzo atrakcyjnej ofercie dzierżawy.
Wystartuj już dziś bez inwestycji w sprzęt!