Tanio i Wygodnie

Po zarejestrowaniu się, otrzymujesz wersję podstawową CloudPBX, która jest darmowa. Teraz możesz rozbudować funkcjonalność swojego CloudPBX aby dostosować go do swoich potrzeb. Każdy numer PSTN to zwiększenie o 5 ilości jednoczesnych połączeń do/z publicznej sieci telefonicznej.


Twoja centrala, w wersji podstawowej jest darmowa

obsługuje do pięciu terminali VoIP (połączenia w obrębie Twojej centrali są bezpłatne)
posiada pełną funkcjonalność za wyjątkiem nagrywania rozmów oraz wirtualnego faksu
nie posiada numerów w sieci publicznej PSTN.

Cennik usług

Rozbudowa funkcjonalności (ceny netto) ilość opłata miesięczna
numery wewnętrzne PBX50 zł
pakiet kolejnych numerów wewnętrznych PBX510 zł
numery PSTN110 zł
2-56 zł za sztukę
6-304 zł za sztukę
powyżej 303 zł za sztukę
nagrywanie rozmów (REC) 5GB 10 zł
wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax)10 zł
aplikacja ContactCenter50 zł

Cennik połączeń

Cennik połączeń wychodzących do sieci PSTN (ceny netto) cena za min.
operatorzy stacjonarni*0,07 zł
operatorzy komórkowi0,19 zł
świat stacjonarne grupa 10,10 zł
świat stacjonarne grupa 20,12 zł
świat stacjonarne grupa 30,24 zł
świat komórki grupa 10,28 zł
świat komórki grupa 20,56 zł
świat komórki grupa 30,98 zł

Świat stacjonarne grupa 1: Australia, Austria, Belgia, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Japonia, Kanada, Luksemburg, Malezja, Niemcy, Norwegia, Nowa Zelandia, Portugalia, San Marino, Stany Zjednoczone, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy, Rosja.

Świat stacjonarne grupa 2: Czechy, Słowacja Andora, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Gibraltar, Grecja, Hongkong, Islandia, Lichtenstein, Malta, Mołdawia, Monako , Rumunia, Słowenia, Turcja, Ukraina, Watykan, Węgry, Chiny.

Świat stacjonarne grupa 3: Albania, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Chile, Czarnogóra, Hawaje, Izrael, Jugosławia, Korea Płd., Litwa, Łotwa, Macedonia, Serbia, Singapur, Tajwan.

Świat komórki grupa 1: Kanada, Niemcy, Stany Zjednoczone.

Świat komórki grupa 2: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Francja, Norwegia, Słowacja, Szwecja, Wielka Brytania, Włochy.

Świat komórki grupa 3: Chorwacja, Cypr, Finlandia, Gibraltar, Grecja, Hiszpania, Holandia, Hongkong, Irlandia, Islandia, Mołdawia, Monako, Portugalia, Rosja, Rumunia, San Marino, Słowenia, Szwajcaria, Turcja, Ukraina, Watykan, Węgry.

* CloudPBX nie obsługuje połączeń na numery o podwyższonej opłacie (prefiksy 20xxxxxxx, 30xxxxxxx, 40xxxxxxx, 70xxxxxxx) oraz numery skrócone AUS (prefiks 19xxx), HESC (prefiksy 116xxx, 118xxx), alarmowe (prefiksy 112, 9xx).

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Możesz korzystać ze swojego podstawowego CloudPBX bez ograniczeń czasowych. Pamiętaj jednak, że zgodnie z regulaminem, możemy zawiesić twoją usługę jeśli nie odnotujemy Twojej aktywności powyżej trzech miesięcy.
CloudPBX wspiera protokół SIP w wersji 2.0. Każdy terminal, który obsługuje ten protokół będzie współpracował z Twoją wirtualną centralą. Mogą to być telefony VoIP - Yealink, Cisco, Linksys, Grandstream lub wiele innych, jak i również aplikacje na komputery lub smartfony.

W zależności od zastosowanych kodeków, dla jednego kanału głosowego wymagane jest około 50-90 kb/s. Oznacza to, że dysponując łączem o przepustowości 1Mb/s możesz prowadzić 10-20 rozmów jednocześnie. Oczywiście taka wydajność zależna jest również od bieżącego obciążenia twojego łącza.

Ważnym parametrem jest również opóźnienie przesyłanych pakietów, które automatycznie wprowadza opóźnienie do przesyłanego głosu, znane czasami z telefonii komórkowej. Istotnym jest również stabilność opóźnienia (tzw. jitter). Jeśli parametr ten jest stabilny, to opóźnienia do 200 ms nie powinny być odczuwalne podczas prowadzonej rozmowy.

Wejdź na stronę testu łącza i sprawdź, jakie parametry są osiągalne pomiędzy Twoją lokalizacją, a serwerami CloudPBX

Pamietaj, że po zarejestrowaniu się w CloudPBX masz dostęp do darmowej wersji podstawowej. Możesz przetestować swój terminal jak i dostęp do sieci Internet, pod kątem połączeń głosowych. Dzięki temu sprawdzisz swoje łącze, terminal oraz funkcjonalność CloudPBX bez żadnych zobowiązań i dodatkowych kosztów.

Po zalogowaniu się do CloudPBX, masz możliwość tworzenia linii abonenckich. Możesz podejrzeć parametry każdej linii abonenckiej, które są równocześnie parametrami konfiguracyjnymi Twojego terminala. Ponadto przygotowaliśmy instrukcje konfiguracji popularnych terminali VoIP, takich firm jak Cisco, Grandstream, Linksys, Yealink.

Częstym istotnym czynnikiemi dla firmy jest możliwość zachowania swoich numerów telefonów. Rezygnując z dotychczasowego dostawcy i przechodząc do usługi CloudPBX, masz możliwość przeniesienia numeracji na zasadach określonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Przeniesienie numeru jest realizowane przez CloudPBX - nie musisz się kontaktować ze swoim dotychczasowym operatorem. Wystarczy, że zadeklarujesz nam chęć przeniesienia swojego numeru stacjonarnego do CloudPBX. Następnie wysyłamy do Ciebie wniosek o przeniesienie numeru lub zakresu numerów. Wypełniony wniosek odsyłasz nam w postaci skanu. To pozwoli nam uruchomić procedurę przeniesienia numeru - trwa ona ok. 7 dni roboczych.

Witualna centrala utworzona w CloudPBX posiada wszelkie mechanizmy wymagane do stworzenia niewielkiego systemu ContactCenter realizującego drzewa IVR, kolejkowanie połączeń, obsługę agentów oraz narzędzia do analizy pracy.
Narzędzie PBXVisor służące do konfiguracji centrali to przyjazna i łatwa w użytkowaniu aplikacja opisana dokumentacją, w której znajdują się liczne przykłady aranżacji. Jeśli jednak telekomunikacja nie jest twoją mocną stroną, zawsze możesz skorzystać z dodatkowego, płatngo wsparcia naszych techników, którzy pomogą Ci w realizacji nawet najbardziej zaawansowanych aranżacji Towjej centrali.