Szukasz rozwiązania, które usprawni funkcjonowanie Twojej firmy, a jednocześnie nie będzie ono obciążeniem dla budżetu? Mamy dla Ciebie darmową centralę wewnętrzną. Wystarczy, że posiadasz terminal VoIP i masz dostęp do łącza internetowego i możesz zacząć korzystać z systemu przez nieograniczony czas. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami usługi darmowej centrali telefonicznej dla biznesu.
Prowadzisz nowoczesną firmę, która nieustannie się rozwija i zależy Ci na tym, aby nie pozostać w tyle? Już teraz wypróbuj darmową centralę wewnętrzną. System ten pozwoli Ci usprawnić funkcjonowanie firmy. Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wskoczy na wyższy poziom. Darmowa centrala wewnętrzna do biura pozwala zarządzać infolinią, wewnętrznymi numerami oraz przekazywaniem połączeń, dzięki czemu stanowi duże ułatwienie nie tylko w pracy stacjonarnej, lecz również zdalnej. Nie zwlekaj i już teraz przekonaj się, co zyskasz dzięki naszym usługom.
Po zarejestrowaniu się, otrzymujesz wersję podstawową CloudPBX, która jest darmowa. Teraz możesz rozbudować funkcjonalność swojego CloudPBX aby dostosować go do swoich potrzeb. Każdy numer PSTN to zwiększenie o 5 ilości jednoczesnych połączeń do/z publicznej sieci telefonicznej.
Wybór centrali telefonicznej to ważna decyzja dla każdej firmy, a jej koszt jest jednym z istotnych czynników wpływających na ostateczną decyzję. Przejrzystość jest niezwykle ważna, dlatego w przypadku centrali telefonicznej VoIP CloudPBX ceny podane są na naszej stronie internetowej. Udostępniamy wszelkie informacje związane zarówno z kosztami połączeń, jak i usług dodatkowych takich jak nagrywanie rozmów czy korzystanie z wirtualnego faksu.
Nasza centrala telefoniczna VoIP oferuje darmowy pakiet połączeń z numerami wewnętrznymi PBX, dzięki czemu pracownicy korzystający z tej samej sieci będą mogli porozumiewać się bez obaw o koszty. W przypadku innych połączeń ceny zależne są od rodzaju operatora i lokalizacji.
Podczas rozważania wyboru odpowiedniej centrali telefonicznej patrząc na cennik, ważne jest, aby wziąć pod uwagę nie tylko koszt początkowy, ale także długoterminowe wydatki związane z utrzymaniem i rozbudową systemu. W przypadku central VoIP, są one często znacznie niższe, ponieważ systemy te są bardziej elastyczne i łatwiejsze w skalowaniu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez CloudPBX mogą więc przynieść znaczne oszczędności i większą elastyczność.
Rozbudowa funkcjonalności | Ilość | Opłata miesięczna (ceny netto) |
---|---|---|
numery wewnętrzne PBX | 5 | 0 zł |
pakiet kolejnych numerów wewnętrznych PBX | 5 | 16,50 zł |
numery PSTN | 1 | 22,00 zł |
2-5 | 11,00 zł / numer | |
6-30 | 6,60 zł / numer | |
powyżej 30 | 5,00 zł / numer | |
nagrywanie rozmów (REC) | 5GB | 33,00 zł |
wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax) | 22,00 zł | |
aplikacja ContactCenter | 50,00 zł | |
aplikacja Panel Abonencki | 100,00 zł | |
interface guzika CallButton | 50,00 zł |
Cennik połączeń wychodzących do sieci PSTN | Cena za min. (ceny netto) |
---|---|
operatorzy stacjonarni | 0,07 zł |
operatorzy komórkowi | 0,15 zł |
Pełny cennik połączeń CloudPBX
Usługa | Jednostka | Koszt (netto) |
---|---|---|
Projekt i aranżacja dla centrali <10 abonentów PBX | - | 100,00 zł |
Projekt i aranżacja dla centrali >10 abonentów PBX | per numer | 10,00 zł |
Rekonfiguracja centrali | do 1 godziny | 100,00 zł |
Modyfikacja usługi | do 15 minut | 30,00 zł |
Wsparcie miesięcznie | per miesiąc | 100 zł |
W zależności od zastosowanych kodeków, dla jednego kanału głosowego wymagane jest około 50-90 kb/s. Oznacza to, że dysponując łączem o przepustowości 1Mb/s możesz prowadzić 10-20 rozmów jednocześnie. Oczywiście taka wydajność zależna jest również od bieżącego obciążenia twojego łącza.
Ważnym parametrem jest również opóźnienie przesyłanych pakietów, które automatycznie wprowadza opóźnienie do przesyłanego głosu, znane czasami z telefonii komórkowej. Istotnym jest również stabilność opóźnienia (tzw. jitter). Jeśli parametr ten jest stabilny, to opóźnienia do 200 ms nie powinny być odczuwalne podczas prowadzonej rozmowy.
Wejdź na stronę testu łącza i sprawdź, jakie parametry są osiągalne pomiędzy Twoją lokalizacją, a serwerami CloudPBX
Pamietaj, że po zarejestrowaniu się w CloudPBX masz dostęp do darmowej wersji podstawowej. Możesz przetestować swój terminal jak i dostęp do sieci Internet, pod kątem połączeń głosowych. Dzięki temu sprawdzisz swoje łącze, terminal oraz funkcjonalność CloudPBX bez żadnych zobowiązań i dodatkowych kosztów.
Częstym istotnym czynnikiemi dla firmy jest możliwość zachowania swoich numerów telefonów. Rezygnując z dotychczasowego dostawcy i przechodząc do usługi CloudPBX, masz możliwość przeniesienia numeracji na zasadach określonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.
Przeniesienie numeru jest realizowane przez CloudPBX - nie musisz się kontaktować ze swoim dotychczasowym operatorem. Wystarczy, że zadeklarujesz nam chęć przeniesienia swojego numeru stacjonarnego do CloudPBX. Następnie wysyłamy do Ciebie wniosek o przeniesienie numeru lub zakresu numerów. Wypełniony wniosek odsyłasz nam w postaci skanu. To pozwoli nam uruchomić procedurę przeniesienia numeru - trwa ona ok. 7 dni roboczych.
Usługa centrali udostępniona w systemie CloudPBX może być zarządzana i konfigurowana własnoręcznie za pomocą udostępnionych aplikacji i panelów. Przy wykorzystaniu dokumentacji i manuali możesz samodzielnie uruchomić własny system telekomunikacyjny. Jeśli jednak telekomunikacja nie jest Twoją mocną stroną, lub nie chcesz zajmować swojego czasu, a wymagasz sprawnego i działającego systemu, możesz skorzystać z dodatkowego wsparcia.
Zbadamy Twoje potrzeby i zaprojektujemy dla Ciebie centralę według wytycznych. Całość zaaranżujemy w systemie CloudPBX tak, abyś dostał do ręki gotowe narzędzie wspomagające rozwój Twojej firmy.
Możemy wykonać dla Ciebie rekonfigurację centrali lub zmianę usług abonenckich. Jeśli nie chcesz lub nie czujesz się na siłach samodzielnie zarządzać swoją centralą, możemy na Twoje zlecenie dokonywać wszelkich modyfikacji aranżacji.
Jeśli wymagasz kompletnego systemu telekomunikacyjnego, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę na aparaty, bramki i inny osprzęt VoIP. Nasz dział handlowy dopasuje do Twoich potrzeb sprzęt oraz sposób finansowania.
Zależy Ci na bezpieczeństwie i komforcie? Skorzystaj z ryczałtowego wsparcia miesięcznego, w ramach którego będziemy opiekować się Twoją centralą.
W wybranych lokalizacjach na terenie Polski oferujemy pomoc przy instalacji aparatów telefonicznych.