Centrala wewnętrzna dla firm

Szukasz rozwiązania, które usprawni funkcjonowanie Twojej firmy, a jednocześnie nie będzie ono obciążeniem dla budżetu? Mamy dla Ciebie darmową centralę wewnętrzną. Wystarczy, że posiadasz terminal VoIP i masz dostęp do łącza internetowego i możesz zacząć korzystać z systemu przez nieograniczony czas. Zachęcamy do zapoznania się ze szczegółami usługi darmowej centrali telefonicznej dla biznesu.

Zrób krok naprzód z darmową centralą wewnętrzną

Prowadzisz nowoczesną firmę, która nieustannie się rozwija i zależy Ci na tym, aby nie pozostać w tyle? Już teraz wypróbuj darmową centralę wewnętrzną. System ten pozwoli Ci usprawnić funkcjonowanie firmy. Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna wskoczy na wyższy poziom. Darmowa centrala wewnętrzna do biura pozwala zarządzać infolinią, wewnętrznymi numerami oraz przekazywaniem połączeń, dzięki czemu stanowi duże ułatwienie nie tylko w pracy stacjonarnej, lecz również zdalnej. Nie zwlekaj i już teraz przekonaj się, co zyskasz dzięki naszym usługom.

Tanio i Wygodnie

Po zarejestrowaniu się, otrzymujesz wersję podstawową CloudPBX, która jest darmowa. Teraz możesz rozbudować funkcjonalność swojego CloudPBX aby dostosować go do swoich potrzeb. Każdy numer PSTN to zwiększenie o 5 ilości jednoczesnych połączeń do/z publicznej sieci telefonicznej.

Twoja centrala, w wersji podstawowej jest darmowa

obsługuje do pięciu terminali VoIP (połączenia w obrębie Twojej centrali są bezpłatne)
posiada pełną funkcjonalność za wyjątkiem nagrywania rozmów oraz wirtualnego faksu
nie posiada numerów w sieci publicznej PSTN.

Cennik pakietów CloudPBX

Wybór centrali telefonicznej to ważna decyzja dla każdej firmy, a jej koszt jest jednym z istotnych czynników wpływających na ostateczną decyzję. Przejrzystość jest niezwykle ważna, dlatego w przypadku centrali telefonicznej VoIP CloudPBX ceny podane są na naszej stronie internetowej. Udostępniamy wszelkie informacje związane zarówno z kosztami połączeń, jak i usług dodatkowych takich jak nagrywanie rozmów czy korzystanie z wirtualnego faksu.

Nasza centrala telefoniczna VoIP oferuje darmowy pakiet połączeń z numerami wewnętrznymi PBX, dzięki czemu pracownicy korzystający z tej samej sieci będą mogli porozumiewać się bez obaw o koszty. W przypadku innych połączeń ceny zależne są od rodzaju operatora i lokalizacji.

Centrala telefoniczna VoIP – co wpływa na cenę?

Podczas rozważania wyboru odpowiedniej centrali telefonicznej patrząc na cennik, ważne jest, aby wziąć pod uwagę nie tylko koszt początkowy, ale także długoterminowe wydatki związane z utrzymaniem i rozbudową systemu. W przypadku central VoIP, są one często znacznie niższe, ponieważ systemy te są bardziej elastyczne i łatwiejsze w skalowaniu. Nowoczesne rozwiązania oferowane przez CloudPBX mogą więc przynieść znaczne oszczędności i większą elastyczność.

obowiązuje od dnia 1.01.2023
Rozbudowa funkcjonalności Ilość Opłata miesięczna (ceny netto)
numery wewnętrzne PBX50 zł
pakiet kolejnych numerów wewnętrznych PBX516,50 zł
numery PSTN122,00 zł
2-511,00 zł / numer
6-306,60 zł / numer
powyżej 305,00 zł / numer
nagrywanie rozmów (REC) 5GB 33,00 zł
wirtualny faks (fax2mail oraz web2fax)22,00 zł
aplikacja ContactCenter50,00 zł
aplikacja Panel Abonencki100,00 zł
interface guzika CallButton50,00 zł

Cennik połączeń

Cennik połączeń wychodzących do sieci PSTN Cena za min. (ceny netto)
operatorzy stacjonarni0,07 zł
operatorzy komórkowi0,15 zł

Pełny cennik połączeń CloudPBX

Cennik usług dodatkowych

Usługa Jednostka Koszt (netto)
Projekt i aranżacja dla centrali <10 abonentów PBX-100,00 zł
Projekt i aranżacja dla centrali >10 abonentów PBXper numer10,00 zł
Rekonfiguracja centralido 1 godziny100,00 zł
Modyfikacja usługido 15 minut30,00 zł
Wsparcie miesięcznieper miesiąc100 zł

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Możesz korzystać ze swojego podstawowego CloudPBX bez ograniczeń czasowych. Pamiętaj jednak, że zgodnie z regulaminem, możemy zawiesić twoją usługę jeśli nie odnotujemy Twojej aktywności powyżej trzech miesięcy.
CloudPBX wspiera protokół SIP w wersji 2.0. Każdy terminal, który obsługuje ten protokół będzie współpracował z Twoją wirtualną centralą. Mogą to być telefony VoIP - Yealink, Cisco, Linksys, Grandstream lub wiele innych, jak i również aplikacje na komputery lub smartfony.

W zależności od zastosowanych kodeków, dla jednego kanału głosowego wymagane jest około 50-90 kb/s. Oznacza to, że dysponując łączem o przepustowości 1Mb/s możesz prowadzić 10-20 rozmów jednocześnie. Oczywiście taka wydajność zależna jest również od bieżącego obciążenia twojego łącza.

Ważnym parametrem jest również opóźnienie przesyłanych pakietów, które automatycznie wprowadza opóźnienie do przesyłanego głosu, znane czasami z telefonii komórkowej. Istotnym jest również stabilność opóźnienia (tzw. jitter). Jeśli parametr ten jest stabilny, to opóźnienia do 200 ms nie powinny być odczuwalne podczas prowadzonej rozmowy.

Wejdź na stronę testu łącza i sprawdź, jakie parametry są osiągalne pomiędzy Twoją lokalizacją, a serwerami CloudPBX

Pamietaj, że po zarejestrowaniu się w CloudPBX masz dostęp do darmowej wersji podstawowej. Możesz przetestować swój terminal jak i dostęp do sieci Internet, pod kątem połączeń głosowych. Dzięki temu sprawdzisz swoje łącze, terminal oraz funkcjonalność CloudPBX bez żadnych zobowiązań i dodatkowych kosztów.

Po zalogowaniu się do CloudPBX, masz możliwość tworzenia linii abonenckich. Możesz podejrzeć parametry każdej linii abonenckiej, które są równocześnie parametrami konfiguracyjnymi Twojego terminala. Ponadto przygotowaliśmy instrukcje konfiguracji popularnych terminali VoIP, takich firm jak Cisco, Grandstream, Linksys, Yealink.

Częstym istotnym czynnikiemi dla firmy jest możliwość zachowania swoich numerów telefonów. Rezygnując z dotychczasowego dostawcy i przechodząc do usługi CloudPBX, masz możliwość przeniesienia numeracji na zasadach określonych przez Urząd Komunikacji Elektronicznej.

Przeniesienie numeru jest realizowane przez CloudPBX - nie musisz się kontaktować ze swoim dotychczasowym operatorem. Wystarczy, że zadeklarujesz nam chęć przeniesienia swojego numeru stacjonarnego do CloudPBX. Następnie wysyłamy do Ciebie wniosek o przeniesienie numeru lub zakresu numerów. Wypełniony wniosek odsyłasz nam w postaci skanu. To pozwoli nam uruchomić procedurę przeniesienia numeru - trwa ona ok. 7 dni roboczych.

Witualna centrala utworzona w CloudPBX posiada wszelkie mechanizmy wymagane do stworzenia niewielkiego systemu ContactCenter realizującego drzewa IVR, kolejkowanie połączeń, obsługę agentów oraz narzędzia do analizy pracy.
Narzędzie PBXVisor służące do konfiguracji centrali to przyjazna i łatwa w użytkowaniu aplikacja opisana dokumentacją, w której znajdują się liczne przykłady aranżacji. Jeśli jednak telekomunikacja nie jest twoją mocną stroną, zawsze możesz skorzystać z dodatkowego, płatngo wsparcia naszych techników, którzy pomogą Ci w realizacji nawet najbardziej zaawansowanych aranżacji Towjej centrali.

Wsparcie

Usługa centrali udostępniona w systemie CloudPBX może być zarządzana i konfigurowana własnoręcznie za pomocą udostępnionych aplikacji i panelów. Przy wykorzystaniu dokumentacji i manuali możesz samodzielnie uruchomić własny system telekomunikacyjny. Jeśli jednak telekomunikacja nie jest Twoją mocną stroną, lub nie chcesz zajmować swojego czasu, a wymagasz sprawnego i działającego systemu, możesz skorzystać z dodatkowego wsparcia.


Projekty i aranżacje central

Zbadamy Twoje potrzeby i zaprojektujemy dla Ciebie centralę według wytycznych. Całość zaaranżujemy w systemie CloudPBX tak, abyś dostał do ręki gotowe narzędzie wspomagające rozwój Twojej firmy.

Opieka serwisowa

Możemy wykonać dla Ciebie rekonfigurację centrali lub zmianę usług abonenckich. Jeśli nie chcesz lub nie czujesz się na siłach samodzielnie zarządzać swoją centralą, możemy na Twoje zlecenie dokonywać wszelkich modyfikacji aranżacji.

Oferta sprzętowa

Jeśli wymagasz kompletnego systemu telekomunikacyjnego, przygotujemy dla Ciebie spersonalizowaną ofertę na aparaty, bramki i inny osprzęt VoIP. Nasz dział handlowy dopasuje do Twoich potrzeb sprzęt oraz sposób finansowania.

Wsparcie miesięczne

Zależy Ci na bezpieczeństwie i komforcie? Skorzystaj z ryczałtowego wsparcia miesięcznego, w ramach którego będziemy opiekować się Twoją centralą.

Instalacja aparatów

W wybranych lokalizacjach na terenie Polski oferujemy pomoc przy instalacji aparatów telefonicznych.