Nowoczesny system telefoniczny jest tylko jednym z wielu narzędzi wspomagających pracę w organizacji. Siłą systemu CloudPBX jest możliwość współpracy z innymi aplikacjami, pozwalając na łatwą organiację kontaktów, zapis i katalogowanie połączeń, dostep do nagrań, billingów i statystyk oraz wiele innych funkcjonalności.
Luty 2023 CRM
Microsoft Teams to platforma do komunikacji i współpracy zespołowej. Umożliwia ona tworzenie wirtualnych zespołów, które mogą komunikować się ze sobą za pośrednictwem czatów, wideokonferencji i rozmów głosowych. MS Teams umożliwia również prowadzenie połączeń telefonicznych za pośrednictwem internetu, z wykorzystaniem protokołu VoIP (Voice over Internet Protocol).
Integracja z systemem CloudPBX pozwala na ujednolicenie komunikacji wewnątrzfirmowej, a również komunikację MS Teams z siecią PSTN.
Luty 2024 CRM
Salesforce CRM to wszechstronna platforma chmurowa służąca do zarządzania relacjami z klientami, oferująca funkcje takie jak zarządzanie sprzedażą, obsługa klienta i marketing. Dzięki elastyczności i możliwości dostosowania do potrzeb biznesowych, jest popularnym rozwiązaniem w różnorodnych branżach.
Firma Clorce udostępniła narzędzie Quakker, które pozwala zintegrować CRM z CloudPBX i stworzyć Contact Center w Salesforce system telekomunikacyjny staje się integralną częścią
Maj 2022 CRM
Zoho to jedna z największych platform CRM dla organizacji wymagających pełnego zarządzania procesem sprzedaży. Wyposaża organizacje w oprogramowanie do zarządzania pełnym cyklem życiowym relacji z klientami.
Dzięki integracji z wirtualną centralą CloudPBX system telekomunikacyjny staje się integralną częścią narzędzi sprzedażowych. Wykonuj połączenia z aplikacji ZOHO, rejestruj historię kontaktów telefonicznych i twórz zaawansowane raporty skuteczności kontaktów telefonicznych.
Styczeń 2023 CRM
Zendesk Support to oprogramowanie do zarządzania zgłoszeniami klienckimi. Aplikacja pozwala na wygodne śledzenie, obsługiwanie i priorytetyzowanie zgłoszeń.
Dzięki integracji z CloudPBX , agenci mogą wykonywać i odbierać połączenia bezpośrednio z aplikacji. W przypadku nagrywania rozmów, historia zgłoszenia może zawierać również zapis rozmowy telefonicznej.
Luty 2022 CRM
ProDentis to nowoczesny program do kompleksowego zarządzania gabinetem i kliniką stomatologiczną.
Integracja z systemem CloudPBX znacznie usprawnia pracę w zakresie kontaktów telefonicznych z pacjentami. Połączenia przychodzące generują automatyczne otwieranie kartotek pacjentów, a dostęp do billingów pozwala na utzymanie stałego kontaktu z pacjentem mimo dużego obciążenia telefonicznego.
Grudzień 2021 API
System CloudPBX udostępnia interfejs programistyczny API, dzięki któremu możliwa jest integracja zewnętrznego oprogramowania na poziome wymiany danych, wywoływania poleceń oraz monitorowania zdarzeń w centrali. Wykorzystanie ustandaryzowanych protokołów i formatów (REST/WS/JSON) pozwala na szybką implementację funkcji telefonicznych we własnych rozwiązaniach informatycznych.