Wirtualna centrala telefoniczna dla szpitali

Sprawna obsługa oraz bezproblemowa komunikacja stanowią dla pacjentów priorytet w momencie, gdy muszą zasięgnąć porady lekarskiej. Jednym ze sposobów na ułatwienie kontaktu jest centrala online dla szpitali oraz innego rodzaju placówek medycznych. System ten działa na nowoczesnych technologiach teleinformatycznych, dzięki czemu zwiększa jakość obsługi pacjentów. Z centralą komunikacyjną dla szpitali ułatwisz kontakt z recepcją i zmniejszysz liczbę odwołanych wizyt. W ten sposób zdobędziesz zaufanie większego grona pacjentów. Nasz system komunikacyjny przeznaczony jest dla szpitali, przychodni, klinik, gabinetów lekarskich oraz innych placówek medycznych.

Systemy łączności bezprzewodowej dla szpitali – jakie mają funkcje?

Systemy komunikacyjne dla szpitali wyposażone są w wiele przydatnych funkcji. Do nich zalicza się m.in. nagrywanie rozmów. Dzięki temu możliwe jest wyjaśnienie każdej sytuacji z pacjentem. Wybierając nasze usługi, możesz też korzystać z opcji kolejkowania połączeń, a także funkcji IVR – menu sterowane klawiaturą telefonu. Nowoczesne systemy łączności dla szpitali, przychodni i gabinetów lekarskich mają panel online, który zapewnia podgląd aktualnej sytuacji na infolinii. Ponadto dzięki tej usłudze pracownicy placówek medycznych mają dostęp do statystyk (np. połączeń odebranych w danym czasie). Centrala komunikacyjna dla szpitali umożliwia wysyłanie wiadomości SMS do pacjentów. W ten prosty sposób możesz poinformować ich np. o potwierdzeniu wizyty lub zmianie jej terminu.

wirtualny pbx dla szpitali

Jakie korzyści zapewnia centrala PBX dla szpitali?

Centrala telefoniczna w chmurze dla szpitali i innych punktów medycznych to gwarancja wielu korzyści. Przede wszystkim infolinia w placówce nie będzie przez cały czas zajęta, dzięki czemu pacjenci bez problemu dodzwonią się do specjalisty. W przypadku, gdy w danej chwili nikt nie odbierze telefonu, osoba dzwoniąca usłyszy komunikat z informacją o zajmowanym miejscu w kolejce. Centrala komunikacyjna dla szpitali pozwala też na lepszą organizację oraz kontrolę pracy rejestracji. System ten daje użytkownikom podgląd kolejki oraz przedstawia liczbę osób oczekujących na połączenie.

Usługa telefonii VoIP dla szpitali umożliwia przypisywanie numerów do konkretnych działów w placówce medycznej. To sprawia, że pacjenci w krótszym czasie mogą skontaktować się ze specjalistą, którego pomocy potrzebują. Systemy łączności bezprzewodowej pozwalają również na szybkie rozwiązywanie sporów, ponieważ mogą nagrywać rozmowy. Dzięki wirtualnej centrali telefonicznej dla szpitali poprawisz wizerunek placówki oraz ułatwisz pacjentom rejestrację do lekarza.

Jak wygląda wdrożenie centrali telekomunikacyjnej dla szpitali?

Wdrożenie centrali telefonicznej w chmurze dla szpitali jest dość proste. W pierwszym etapie analizujemy potrzeby placówki medycznej. Na podstawie uzyskanych informacji przygotowujemy rozwiązanie, które będzie najlepsze w danej sytuacji. Następnie usługa testowana jest przez pracowników szpitala. Potem wdrażamy ewentualne poprawki i dajemy gotowy do pracy system łączności bezprzewodowej. Kluczowym elementem korzystania z wirtualnej centrali jest szkolenie pracowników z jej obsługi. Ostatnim etapem jest uruchomienie usługi. Jeżeli chcesz uzyskać więcej informacji na temat darmowej centrali telefonicznej dla szpitali, przychodni i gabinetów lekarskich, zachęcamy do kontaktu. Odpowiemy na wszystkie pytania.