Centrala telefoniczna VoIP

Oferowana przez nas telefonia VoIP dla firm (ang. Voice over Internet Protocol) to nowoczesna technologia, która umożliwia przesyłanie połączeń głosowych za pomocą łącza internetowego, bez konieczności używania tradycyjnych, naziemnych nadajników. Dzięki centrali VoIP połączysz swoją firmę ze światem w nowoczesny sposób. System ten do prawidłowego działania potrzebuje stabilnego łącza internetowego. Jest to warunek konieczny do przesyłu danych. Niezbędne jest też posiadanie terminala VoIP w firmie. Takie urządzenie znajdziesz w naszej ofercie.

Zasada działania telefonii internetowej VoIP jest prosta. Głos nadawcy zamieniany jest na sygnał cyfrowy, który w postaci danych dociera do odbiorcy. Po rozpakowaniu paczek z danymi odbiorca słyszy przekaz nadawcy. Istnieje również możliwość korzystania z systemu VoIP w firmie za pomocą aplikacji na urządzeniach mobilnych lub komputerach.

Jakie możliwości daje system VoIP?

Jeżeli zależy Ci na tym, by usprawnić funkcjonowanie firmy, sprawdź, jakie możliwości daje wirtualna centrala telefoniczna VoIP. Telefonia internetowa umożliwia dzwonienie na każdy rodzaj numerów telefonicznych, w tym komórkowe GSM oraz stacjonarne (zarówno polskie, jak i zagraniczne). Telefonia VoIP dla firm oznacza też skuteczne wsparcie obsługi telefonicznej Klientów oraz sprzedaży produktów lub usług.

Korzystanie z telefonii VoIP daje firmie kontrolę nad numerami telefonicznymi, kosztami rozmów, a także konfiguracją usług telekomunikacyjnych oraz funkcji wykorzystywanych w przedsiębiorstwie. VoIP centrala telefoniczna odpowiada również za łączenie Klientów z pracownikami firmy, zatem stanowi ważną część każdego CallCenter. Proponowany przez nas system posiada funkcję kolejkowania. Dzięki tej opcji skraca się czas oczekiwania na rozmowę, a co za tym idzie, możliwe jest obsłużenie większej liczby Klientów poprzez centralę VoIP. System sprawdzi się dla małej firmy, średniej oraz większego przedsiębiorstwa.

Jakie możliwości daje system VoIP?

Jeżeli zależy Ci na tym, by usprawnić funkcjonowanie firmy, sprawdź, jakie możliwości daje system VoIP. Telefonia internetowa umożliwia dzwonienie na każdy rodzaj numerów telefonicznych, w tym komórkowe GSM oraz stacjonarne (zarówno polskie, jak i zagraniczne). VoIP dla firm oznacza też skuteczne wsparcie obsługi telefonicznej Klientów oraz sprzedaży produktów lub usług.
Korzystanie z telefonii VoIP daje firmie kontrolę nad numerami telefonicznymi, kosztami rozmów, a także konfiguracją usług telekomunikacyjnych oraz funkcji wykorzystywanych w przedsiębiorstwie. VoIP centrala telefoniczna odpowiada również za łączenie Klientów z pracownikami firmy, zatem stanowi ważną część każdego CallCenter. Proponowany przez nas system posiada funkcję kolejkowania. Dzięki tej opcji skraca się czas oczekiwania na rozmowę, a co za tym idzie, możliwe jest obsłużenie większej liczby Klientów.

Jak centrala telefoniczna VoIP wpływa na koszty firmy?

Centrala telefoniczna VoIP oznacza dla firm zmniejszenie kosztów za korzystanie z usług telekomunikacyjnych, ponieważ każde połączenie realizowane jest poprzez sieć IP. Co więcej, firma nie ponosi też kosztów związanych z doprowadzeniem linii telefonicznej do każdego pracownika. W przypadku VoIP w chmurze oszczędności zauważalne są też na innym polu. Usługa ta jest dopasowywana do charakterystyki komunikacyjnej w firmie w ramach jednego abonamentu, a opłaty naliczane są względem rzeczywistej ilości rozmów i czasu ich trwania.

W jakich branżach warto rozważyć wdrożenie VoIP?

Istnieje wiele branż, w których warto rozważyć wdrożenie VoIP. Coraz większe zainteresowanie tym systemem zauważyć można w branży hotelarskiej, medycznej, a nawet w instytucjach publicznych. Nasza firma zapewnia polski VoIP m.in. przychodniom, przedsiębiorcom (w szczególności małym i średnim firmom), organom administracji publicznej oraz samorządom terytorialnym. Jesteśmy otwarci na współpracę także z innymi podmiotami, którym zależy na redukcji kosztów połączeń krajowych i międzynarodowych oraz lepszej jakości połączeń.