Integracja Salesforce

Salesforce CRM to zaawansowana platforma do zarządzania relacjami z klientami, która umożliwia firmom zbieranie danych o klientach, zarządzanie nimi oraz analizę tych informacji w celu poprawy relacji biznesowych. Platforma oferuje szereg funkcjonalności, w tym zarządzanie sprzedażą, obsługę klienta, marketing, analizy i budowanie aplikacji, co czyni ją wszechstronnym narzędziem dla organizacji każdej wielkości. Salesforce jest chmurą, co oznacza, że jest dostępny online i może być używany z dowolnego miejsca, oferując elastyczność oraz skalowalność. Dzięki swojej adaptacyjności, platforma może być dostosowana do specyficznych potrzeb biznesowych, co sprawia, że jest popularnym wyborem w różnorodnych branżach. Salesforce jest również znany z rozbudowanego ekosystemu, w którym partnerzy mogą tworzyć i sprzedawać własne aplikacje rozszerzające funkcjonalność platformy.

Platforma CloudPBX umożliwia integrację systemu telekomunikacyjnego z Salesforce za pomocą aplikacji Quakker firmy Clorce, która od 2015 roku jest Partnerem Salesforce.

Quakker jako integrator CRM i centrali PBX

Quakker to narzędzie, które pozwala stworzyć Contact Center w Salesforce. Jednym kliknięciem daje możliwość wykonywania i odbierania połączeń bezpośrednio z rozwiązania.

Zwiększ możliwości agentów dzięki pełnej funkcjonalności Contact Center w Salesforce

Ścisła integracja CRM i call center jest cechą charakterystyczną skutecznych zespołów sprzedaży i wsparcia. Bezproblemowo połącz te systemy, aby zwiększyć produktywność agentów, poprawić wydajność zespołu, a ponadto możesz spersonalizować każdą interakcję, zamieniając zadowolonych klientów w lojalnych zwolenników.

Kilka najważniejszych funkcjonalności

  • Ujednolicone wyszukiwanie: natychmiast znajduj kontakty, konta lub potencjalnych klientów według nazwiska, numeru telefonu lub nawet na stronie rekordów.
  • Pozostań w kontakcie: nie tylko wykonuj połączenia, ale także je odbieraj, dzięki czemu zawsze będziesz w kontakcie z klientami.
  • Połączenie jednym dotknięciem: Wybierz numer bezpośrednio ze strony rekordów za pomocą jednego kliknięcia, zwiększając komfort korzystania z systemu CRM.
  • Efektywne śledzenie: dołączaj możliwości i nagrywaj rozmowy jako działania. Nigdy więcej nie przegapisz żadnego szczegółu.
  • Szybkie notatki: zanotuj najważniejsze punkty w trakcie rozmowy lub po jej zakończeniu, korzystając z funkcji szybkich notatek w aplikacji.
  • Kontrola statusu użytkownika: wybierz swoją dostępność — online, offline lub zajęty, bezpośrednio z aplikacji. Zachowaj kontrolę nad swoją komunikacją.
  • Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie: Cała komunikacja jest szyfrowana za pomocą WSS, chroniąc Twoje rozmowy biznesowe.

Pricing, warunki korzystania

Aplikacja umożliwia rozpoczęcie pracy z dwoma darmowymi licencjami na start. Cennik kolejnych icencji dostępny jest pod adresem https://quakker.cc/pricing/

Aplikacja dostępna jest do pobrania bezpośrednio z Appexchange.

Dodatkowe informacje techniczne: