Salesforce CRM to zaawansowana platforma do zarządzania relacjami z klientami, która umożliwia firmom zbieranie danych o klientach, zarządzanie nimi oraz analizę tych informacji w celu poprawy relacji biznesowych. Platforma oferuje szereg funkcjonalności, w tym zarządzanie sprzedażą, obsługę klienta, marketing, analizy i budowanie aplikacji, co czyni ją wszechstronnym narzędziem dla organizacji każdej wielkości. Salesforce jest chmurą, co oznacza, że jest dostępny online i może być używany z dowolnego miejsca, oferując elastyczność oraz skalowalność. Dzięki swojej adaptacyjności, platforma może być dostosowana do specyficznych potrzeb biznesowych, co sprawia, że jest popularnym wyborem w różnorodnych branżach. Salesforce jest również znany z rozbudowanego ekosystemu, w którym partnerzy mogą tworzyć i sprzedawać własne aplikacje rozszerzające funkcjonalność platformy.
Platforma CloudPBX umożliwia integrację systemu telekomunikacyjnego z Salesforce za pomocą aplikacji Quakker firmy Clorce, która od 2015 roku jest Partnerem Salesforce.
Quakker to narzędzie, które pozwala stworzyć Contact Center w Salesforce. Jednym kliknięciem daje możliwość wykonywania i odbierania połączeń bezpośrednio z rozwiązania.
Ścisła integracja CRM i call center jest cechą charakterystyczną skutecznych zespołów sprzedaży i wsparcia. Bezproblemowo połącz te systemy, aby zwiększyć produktywność agentów, poprawić wydajność zespołu, a ponadto możesz spersonalizować każdą interakcję, zamieniając zadowolonych klientów w lojalnych zwolenników.
Aplikacja umożliwia rozpoczęcie pracy z dwoma darmowymi licencjami na start. Cennik kolejnych icencji dostępny jest pod adresem https://quakker.cc/pricing/
Aplikacja dostępna jest do pobrania bezpośrednio z Appexchange.