Are you looking for English tutorial?

Integracja ZOHO

Zoho jest jednym z największych dostawców aplikacji na świecie. Wyposaża organizacje w oprogramowanie do zarządzania pełnym cyklem życiowym relacji z klientami. Umożliwia zarządzanie całością sprzedaży, marketingu, wsparcia i obsługi klienta oraz zarządzania zapasami w jednym systemie biznesowym. Zoho CRM jest łatwy w obsłudze, pełen użytecznych funkcji i zaawansowanych funkcjonalności, które pozwolą Ci rozwinąć swoją firmę dzięki ujednoliconemu wglądowi w interakcje z klientami.

Platforma CloudPBX umożliwia integrację systemu telekomunikacyjnego z Zoho CRM na poziomie:

  • Możliwości wykonywania połączeń bezpośrednio z aplikacji ZOHO
  • Prezentacji połączeń wychodzących i przychodzących w aplikacji ZOHO
  • Automatycznej rejestracji i opisu połączeń wychodzących i przychodzących

Jak zintegrować centralę z systemem ZOHO?

Jeśli posiadasz aktywną centralę w systemie CloudPBX, zaloguj się do aplikacji PBXVisor, a następnie połącz swoje konto ZOHO z Twoją centralą PBX

W tym celu znajdź zakładkę ZohoGateway:

Integracja systemów polega na wykonaniu autoryzacji na platformie Zoho. W tym celu kliknij guzik "Autoryzuj" w zakładce "Zoho Gateway"

Zaloguj się parametrami autoryzacyjnymi Zoho

Zaakceptuj wymagane uprawnienia. Po wykonaniu tych czynności zostaniesz przeniesiony z powrotem do aplikacji PBXVisor.

Po kiknięckiu guzika "Włącz Integrację" w aplikacji pojawi się lista użytkowników Zoho. Każdemu użytkownikowi możesz przypisać wewnętrzny aparat telefoniczny, Od tej pory połączenia wybranego numeru wewnętrznego będą kojarzone z użytkownikiem Zoho.

Połączenia na wskazany aparat będą raportowane w systemie Zoho.