Zoho jest jednym z największych dostawców aplikacji na świecie. Wyposaża organizacje w oprogramowanie do zarządzania pełnym cyklem życiowym relacji z klientami. Umożliwia zarządzanie całością sprzedaży, marketingu, wsparcia i obsługi klienta oraz zarządzania zapasami w jednym systemie biznesowym. Zoho CRM jest łatwy w obsłudze, pełen użytecznych funkcji i zaawansowanych funkcjonalności, które pozwolą Ci rozwinąć swoją firmę dzięki ujednoliconemu wglądowi w interakcje z klientami.
Platforma CloudPBX umożliwia integrację systemu telekomunikacyjnego z Zoho CRM na poziomie:
Jeśli posiadasz aktywną centralę w systemie CloudPBX, zaloguj się do aplikacji PBXVisor, a następnie połącz swoje konto ZOHO z Twoją centralą PBX
W tym celu znajdź zakładkę ZohoGateway:
Integracja systemów polega na wykonaniu autoryzacji na platformie Zoho. W tym celu kliknij guzik "Autoryzuj" w zakładce "Zoho Gateway"
Zaloguj się parametrami autoryzacyjnymi Zoho
Zaakceptuj wymagane uprawnienia. Po wykonaniu tych czynności zostaniesz przeniesiony z powrotem do aplikacji PBXVisor.
Po kiknięckiu guzika "Włącz Integrację" w aplikacji pojawi się lista użytkowników Zoho. Każdemu użytkownikowi możesz przypisać wewnętrzny aparat telefoniczny, Od tej pory połączenia wybranego numeru wewnętrznego będą kojarzone z użytkownikiem Zoho.
Połączenia na wskazany aparat będą raportowane w systemie Zoho.